Handelsbetingelser

Du finder her handelsbetingelserne, som gælder ved bestilling af en konsultation inden for Komplementær Hormonterapi. Betingelserne skal læses og godkendes i forbindelse med bestilling af tid til konsultation.

Generelle oplysninger

janeroedgaard.dk

Vestervænget 4

6740 Bramming

Telefon: 23 63 50 63

E-mail: hej@janeroedgaard.dk

CVR nr.: 41396997

Betingelser

Ved bestilling af en konsultation betales med betalingskort ved bestilling eller via bankoverførsel efter fremsendelse af faktura. Hvis du har ønsker om mulighed for ratebetaling, er du velkommen til at kontakte mig.

Konsultationer er personlige og kan derfor ikke overdrages til andre. Hvis forløbet afbrydes eller ikke gennemføres, ydes der ikke kompensation.

Der tages forbehold for ferieafvikling i planlægningen af forløb.

Priser

Første konsultation koster 1450 kr. Efterfølgende konsultationer koster 950 kr. Hvis du enten før eller under første konsultation bestiller et forløb på tre konsultationer, er den samlede pris 3000 kr.

Du kan altid inden bestilling af en konsultation få en gratis afklarende samtale med mig, hvor du kan stille spørgsmål til, om jeg kan hjælpe dig med dine symptomer. Samtalen foregår telefonisk eller via Zoom og kan bestilles på hjemmesiden, eller du kan ringe til mig på tlf. 23 63 50 63.

Dit ansvar

Det er dit eget ansvar at orientere egen læge om de tiltag, du begynder på efter en konsultation ved mig. Hvis du har brug for at blive fulgt af egen læge undervejs i forløbet, er det ligeledes dit ansvar at kontakte lægen, særligt med henblik på regulering af medicin.

Rådgivningen, som du modtager gennem et forløb ved mig, kan ikke erstatte lægefaglig rådgivning.

Afbestillingsfrist

Ved ønsker om at flytte eller aflyse en konsultation, skal dette ske hurtigst muligt og senest 5 hele dage inden konsultationen. Ved afbestilling senere end 5 dage før konsultationen, hæfter du for 50 % af beløbet for konsultationen. Ved aflysning mindre end 24 timer før konsultationen, hæfter du for hele beløbet. Den aftalte tid kan flyttes eller aflyses ved at sende en mail til hej@janeroedgaard.dk.

Refusion

Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af reg.nr. og kontonr., så det aftalte beløb kan overføres. Oplysningerne kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til opfyldelse af refusionen.

Tilbagebetaling

Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt, retur, hvis tiden aflyses inden for rammerne givet under Afbestillingsfrist.

Ved anvendelse af fortrydelsesretten refunderes alle betalinger modtaget fra dig uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor jeg har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug af fortrydelsesretten. Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Klagemuligheder

En klage over en tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/center-for-klageloesning-og-forbrugerklagenaevnet/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse e-mailadressen: hej@janeroedgaard.dk